środa, 2 maja 2012

AdWords - Jak znaleźć słowa kluczowe na Waszą stronę?

Każdy z was zakładając swoją stronę internetową, bloga, sklep itd.. musi dobrać odpowiednie słowa kluczowe pozwalające prawidłowo nakierować Internautów na naszą stronę.
Nie jest to takie proste ponieważ słowa kluczowe powinny być dobrane prawidłowo. Przykładowo wyszukiwarki nie powinny np. kierować ruch z frazy ,, żabka tajwańska" na stronę sklepu ze sprzętem hydraulicznym ;) Jeśli prowadzicie taki sklep to macie dodatkowy ruch ale nie jest to "zdrowy" ruch ponieważ Internauta błyskawicznie opuści Waszą stronę.
Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe możecie użyć płatnych narzędzi pozwalających znaleźć dane statystyczne dotyczące danych słów kluczowych. Możemy również użyć darmowe Google AdWords.
Najpierw musicie się zastanowić nad jakimiś podstawowymi słowami kluczowymi dotyczącymi waszej strony.
Przykładowo jeśli prowadzicie stronę dotyczącą łazienek i może podstrony ze sklepem z armatura sanitarną to wymyślamy jakieś podstawowe słowa:
- łazienka, wc, muszla, wanna, prysznic, kupno, magnezowy, nierdzewny ... itd.
Kiedyś z pewnością zabraknie Wam w głowie kolejnych słów kluczowych, nie wiecie też ile osób wyszukuje poszczególne słowa frazy.
Dlatego użyjemy  , zalogujmy się na stronie, wchodzimy w Narzędzia i analiza > Narzędzie propozycji słów kluczowych i wpisujemy "łazienka", dodatkowo wybierając np. wyszukiwanie na wszystkich urządzeniach przenośnych, region itd (przykład poniżej).
Otrzymamy wynik wyszukiwań jak poniżej. Wynik możemy posortować według ilości wyszukiwań, konkurencji (tzn ile jest stron na które trafił internauta wpisując daną frazę) + dodatkowo możemy poznać dodatkowe słowa, które możemy użyć jako słowa kluczowe. Przykładowo jak z wyniku poniżej
widzimy że możemy np. wpisać "łazienkę, płytek, ceramiczne" itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz